Retur og reklamasjon
Hos Skogholt har du 14 dager angrerett.
SLIK GJØR DU:
Send oss en mail på support.nettbutikk@skogholt.no for å få tilsendt returetikett
Last ned returskjema HER og skriv ut.
Det koster 99,- å sende med vår returetikett. Det trekkes fra det beløpet som refunderes.
Pakk inn varene med returskjema.
Produktene skal være i originalforpakningen, med alle lapper og etiketter festet til produktet.
Klistre returetiketten utenpå pakken.
Lever pakken til et utleveringssted, og ta vare på kvitteringen du mottar på SMS.
Du vil få en e-post når vi har behandlet din retur, vanligvis tar dette 1-3 uker.
Flere spørsmål? Kontakt vår kundeservice for hjelp!
Dersom du mottar en pakke som er skadet, må du nekte å ta den imot eller ta bilde av pakken på stedet den blir levert ut.
Blir den sendt hvem til deg eller i en henteboks, må du ta bilde av den så snart du ser skaden. Kontakt oss deretter på e-post support.nettbutikk@skogholt.no hvor du legger ved bildet av skaden, og en reklamasjonssak blir laget.
Du kan kontakte oss på support.nettbutikk@skogholt.no dersom du ønsker å kansellere ordren din. Husk å skrive bestillingsnr på ordren din.
Vi kan imidlertid ikke garantere at det er tid til å stoppe den. Dersom ordren allerede er sendt, kan vi ta pakken i retur og returnere pengene.
Du kan bytte varen i butikk eller på nett hos oss.
Ønsker du bytte størrelse må du legge en ny ordre med størrelsen du ønsker, og sende den andre som ikke passet i retur.